پنجمین جلسه یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز گناباد

 

پنجمین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی گناباد در تاریخ ۱۳۹۶/۰۷/۲۳ برگزار شد.

مدیریت محترم آموزش و پرورش با بیان اینکه دانشجویان می توانند مقالات خود را پیرامون موضوعات شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان به یادواره ارائه نمایند، به کلیه شرکت کنندگان گواهی شرکت در یادواره و به مقالات برتر پس ازبررسی و نظر داوران جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

دبیر یادواره پس از ارائه گزارش فعالیتها پیرامون یادواره شهدا اعلام نمود:  سایت همکلاسی های آسمانی  پیرامون اطلاعات کامل شهدای فرهنگی و دانش آموز به آدرس  http://hamkelasiasemani.ir راه اندازی شده است . دکتر حسین دائمی اشاره کرد: این یادواره در تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۹۶ روزی که به نام شهید نامگذاری شده است ،در سطح استانی برگزار خواهد شد.

دبیر محترم ستاد یادواره شهدا افزود: موضوعات پژوهشی در دو بخش دانش آموزی و عمومی  (فرهنگیان،دانشجویان، اساتید دانشگاه و علاقمندان به حوزه شهید پژوهی)در حوزه  سیره و سبک زندگی شهدای معلم و دانش آموز و انعکاس مضامین دینی در وصایای شهدا خواهد بود.

علاقمندان می توانند درخصوص موضوعات مطرح شده تا ۷ اسفند ۹۶ مقالات و آثار پژوهشی خود را به آدرس اداره آموزش پرورش گناباد دفتر یادواره شهدا ارسال نمایند. تاییدیه دریافت مقالات از طریق سامانه و همچنین نظر داوران در خصوص پذیرش  قطعی به عنوان مقالات برتر نیز اعلام خواهد گردید.

همچنین در این جلسه، انتخاب سخنران یادواره به عهده کمیته شورای سیاستگذاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی گذاشته شد و مقرر شد جلسات بعدی در پژوهشسرای پیامبر اعظم (ص) برگزار گردد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme