وصیتنامه شهید محمدرضا ابراهیمی

از جهت اینکه در همه حال باید حساب امور دنیوی انسان مشخص باشد این چند کلمه را یادداشت می نمایم .

وصیتنامه ام در اشکاف کمد آینه می باشد و مواردی که در این نامه می نویسم ، دین الهی و انسانی است که گرچه بعضی شان در آن وصیتنامه هست ولی نسخه صحیح همین می باشد که بدان عمل شود انشاءالله

یک ماه روزه قرض ، یک ماه نماز قرض ، یکهزار دو رکعتی نماز برای سلامتی امام زمان (عج)، یک گوساله با قیمت بالاتر ازپنج هزار تومان بکشند و به انصارالحجه بدهند تا بین فقرا تقسیم نمایند ، دو هزار تومان به انصار الحجه بدهند، دو هزار تومان به کمیته امداد بدهند .

مبلغ سه هزارو پانصد تومان بابت درب منزل و علاوه بر آن سر درب آهنی منزل که سی وشش ونیم الی سی و هفت کیلو بوده و قیمت آن حساب نشده به برادر محمد علی قنبری بدهکارم مبلع یک هزار ریال از استاد و احمد علیزاده مندی قرض دارم .مبلغ سی ریال به نانوایی مروی بدهکارم مبلغ  پنج ریال به مغازه آخرتی قرض دارم ملا ابوالقاسم کاخکی یک روز تابستان کارگری طلبکار است . مبلغ یک هزار تومان که در رابطه با خرید زمین از حسن معظمی طلبکاریم  برای حزب گرفته شود چون پای حساب حزب نوشته شده است .دوازده کیسه سیمان مشهد از ساختمان حزب برای منزل آورده ام  بطور قرضی بوده باید تحویل نمایید .عوارض شهرداری موتور سیکلت ها باید پرداخت شود .چون من زندگی مستقل از نظر مالی نداشته ام  چگونگی وضع وجوهات شرعیه باید از دفتر امام سئوال شود .

دختران عزیزم سمیه و لیلا خانم .از فرصت استفاده کنید.همیشه اوقات را بازی نکنید بعضی وقتها هم برای بازی کردن کتابها را انتخاب کنید .سوره الحمد و قل هو الله را یاد بگیرید و نماز خواندن و وضو گرفتن را یاد بگیرید دلتنگ نباشید برای پیروزی رزمندگان اسلام دعا نمایید .

پدر ،مادر و همسرم و…از شما تقاضای بخشش دارم چون انسان اگر اراده کند در جبهه مثل مکه ، خدا گناهان را می بخشد «انشاءلله» البته من کوچکم که شما را نصیحت نمایم .من باب تذکر می گویم از غیبت صد در صد بپرهیزید نمازها را اول وقت بجا آورید اوقات را با ذکر خدا بگذرانید . قدر لحظات را بدانید از شما می خواهم که دعا کنید تا خداوند به ما توفیق انجام کار و اخلاص در کارها عنایت بفرماید .چون اگر ما هم که آمده ایم کارمان برای رضای خدا نباشد هیچ ارزشی نخواهد داشت .

خداحافظ شما محمد رضا ابراهیمی

2 دیدگاه

  1. سلام و درود بر شما

    زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا کمتر از شهادت نیست.
    مقام معظم رهبری

    این فرصت بزرگ را قدر بدانید و بهترین زمان سیر و سلوک الی الله را با کمک همکلاسی های آسمانی غنیمت شمارید.
    برای ما هم دعا کنید.

    • جناب اقای محمد رازی :عرض سلام و تشکر بابت دقت نظر شما همکار بزرگوار. خاطره استاد شهید ابراهیمی عزیز ارسالی توسط شما در سایت قرار گرفت. امید است که تلاش من وهمکارانم برای بروز رسانی سایت همکلاسیهای اسمانی مورد قبول درگاه حق تعالی قرار بگیرد. پیشاپیش از معرفی سایت در کلاسهای درس و جلسات پیش رو با همکارانتان ممنون و متشکرم.اجر شما با سید وسرور شهیدان انشا لله

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme