وصيتنامه شهيد محمد یوسفی رهنی‌

متن وصيتنامه  شهيدمحمد یوسفی رهنی‌

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام و درود فراوان بر یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان و رزمندگان و بسیجیها در صحنه های نبرد حق علیه باطل و با سلام بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران این قلب تپنده جهان مستضعفین و با سلام بر سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که در صحرای کربلای باخون خود و ۷۲ تن یارانش درخت اسلام را آبیاری کرد، تا ریشه در تمامی جهان بیافکند.با سلام بر شهدای کربلای خونین کشور اسلامیمان که با نثار خون خود کشور ایران را سرفراز کردند و باسلام بر امت همیشه در صحنه که با کمکهای خود پشت رزمندگان را گرم نگاه داشته اند و دلهای آنان را به کربلای خونین امام حسین نزدیکتر می کنند.قسمتی از وصیت نامه اینجانب محمد یوسفی فرزند حسن را دراین نامه می نویسم .امیدوارم که مورد لطف خداوند قرار گیرد. برادر و خواهران همیشه درصحنه ،همه تان می دانید و هم شنیده اید و هم از قرآن کریم شنیده اید از همان زمان قدیم جنگ بوده و حالا هم هست،جنگ ما بین اسلام و کفر است نه بین قدرت نمایی.( شخصیت شناسی است ،جنگ است بین اسلام وکفر.) برادران وخواهران، ما باید همه مانند ابوذرها وعمارها،یاسرها،سمیه ها،زینب (س)وفاطمه (س)باید باشیم واز آنها سرمشق گرفته باشم همان طور که رئیس جمهور مامی فرمایند:( که جنگ یک نعمت الهی و خداوندی است) این جنگ است که ما را به نعمت الهی رسانده است وما باید این را سرمشق خود قرار بدهیم برادران ما در این جنگ خیلی چیزها یاد گرفتیم وخیلی پیشرفت ها کردیم( از همه نظر) از هر نظری که فکر می کنید هم ازنظر اقتصادی، فرهنگی وسیاسی همه تان می دانیدکه امام امت این قلب مستضعفین جهان در سخنرانیهای خود در اول انقلاب چه فرموده است. فرموده که هی نگویید که این انقلاب برای ما چه کرده است؟ شما برای این انقلاب چه کرده اید؟ وحالا هم نگویید این جنگ برای ماچه فایده ای دارد به جز کشته شدن!!.نه برادر این طور هرگز فکر نکنید وباید شکر این جنگ رابه جا آورید وخداوند راسپاس گویید.برادران هیچ وقت خدا را از یاد نبریدوبه فکر نماز وروزه وعبادتتان باشیدوقرآن رازیاد بخوانیدوقرآن راراهنمای خود قرار دهید که هر مشکلی را آسان می کند وهر گمشده ای را پیدا میکند. هدف وانگیزه خود رامعین کنید وهمیشه ودر همه جا نعمت خدا راسپاس گویید وبه حرفهای ضدانقلاب ورادیوهای بیگانه گوش نکنید به خدا قسم که آنان خوبی شمارا نمی خواهند. آنان دشمن شما روی زمین هستندوهمیشه وحدت کلمه داشته باشید که پیروزی از آن شما می باشد وخداوند هم در قرآن می فرمایند که پیروزی از آن مسلمین می باشد.

وصیت نامه های شهدا را بگیرید و آنان را بخوانیدو به آن عمل کنید ونگذارید که خون آنان پایمال شود که آنان، در روز آخرت جلوی شما راخواهند گرفت. شما مسئول خون شهدا هستید باید راهشان را ادامه دهید تا آزادی کربلا ی خونین سرور آزادگان حضرت حسین بن علی  علیه السلام وقدس . نهایت حرف ماآخرین قطره خون ماست.

پدر ومادر گرامیم از همان روزی که می خواستم بیایم به جبهه با کاروان سپاهیان محمد (ص) با نام حسین از خانه امدم بیرون. با این راهیان محمد صلوات الله علیه واله همراه شدم هنوز نام حسین در دل وزبانم هست به عشق او بلند شدم عشق او مرا دیوانه خود کرده است نمی دانم چه کار کنم تنها وصیت به پدر ومادر اینکه اگر به کربلا رفتم خودم شما راصدا میکنم و خانواده های شهدا جانبازان واسیران رامی خوانم تابیایید به کنار قبرشش گوشه حضرت ابی عبدالله الحسین دعا کنید به جان امام امت خمینی بت شکن واگر شهید شدم از شما پدر ومادر وبرادر وخواهر می خواهم هر وقت به مسجد رفتیدمرا فراموش نکنید ومرا دعا کنید از شماپدرم که اذان می دهید از شما میخواهم که هر وقت پایتان را به پله اول مسجد گذاشتید به یاد من یاحسین بگویید شاید حسین دست مرا بگیردومرا باخود به کنار بچه هایش ببردپیش علی اصغر آن کودک شش ماه اش تا او رازیارت کنم واز شما میخواهم که همیشه کلمه لااله الا الله والله اکبرو یاحسین بر زبان داشته باشیدتا شاید خداوند فرج حضرت مهدی(عج) را نزدیکتر کنند وریشه های ابرقدرتهارا ازبین برده واز تو برادرم علی می خواهم که با تقوا وپرهیزگار باشی ونماز وروزه ات را سرموقع انجام دهی که بهترین کار نماز به موقع است واز شما خواهرانم می خواهم که به حرفهای شوهرانتان گوش دهید وهرگز کاری بدون اجازه آنها انجام ندهید وحجاب اسلامی خود رانگه دارید ومثل حضرت زینب(س) وفاطمه (س) شجاع باشید واز هیچ چیزی به جز الله نترسید که ترسیدن یک نوع گناه بزرگ می باشد.واز شما پدر ومادرم می خواهم که نماز وروزه ام را به جا آورید ومرا هم ببخشید وگریه برای من نکنید.

والسلام علیکم برادر محمد یوسفی۲۹/۹/۶۵

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme