متن وصيتنامه شهيد‌ محمد نفیسی

متن وصيتنامه شهيد‌ محمد نفیسی

وصيتنامه

هدف من از آمدن به جبهه اين است كه از اسلام و قرآن و دين و ناموسم دفاع كنم و پيام من به هم ميهنانم اين است كه تا پيروزى نهايى اسلام بر كفر جهانى، راه اين شهيدان را ادامه دهيد و از امام به نحو احسن پيروى كنيد .و اما خانواده عزیزم اگر مايل بوديد نمازها و روزه‌هاى قضا من را بخوانيد و من شما را مجبور به اين كار نمى‌كنم كه حتما بايد قضاى نمازم را به جابياورید، اگر مايل بوديد، بخوانيد.

اينجانب محمد نفيسى – فرزند عباس -در حال صحت بدن و عقل كامل که چون مناديان عالم بالا نداى الرحيل در گوش و هوش مشاراليه دميد و پيك حضرت حق را لبيك گفت. وصى شرعى قرار دادم همسرم را به نام بتول رياحى كه چون من از دنيا چشم فرو بستم و به سوى معبود شتافتم، مبلغ ۶۰۰۰ ريال به قدرت بدهكار هستم، بابت تلويزيون.پول را به هر قيمتى كه فروختند بپردازند.ونصف حیاط را بابت مهر همسرم و نصف ديگر آن براى فرزندانم باشد يعنى مال حوا و اعظم.

مادرم و برادرم و خواهرم حق دخالت ندارند. اگر در حق من دخالت كنند به نفرين فرشته و ملائكه گرفتار خواهند شد و اگر شهيد شدم مرا در گناباد در بهشت قاسم دفن نمائيد و اين وصيت نامه را كه من محكم كارى كرده‌ام اگر شمادر حق بچه‌هاى من ظلم کنید وبچه ها  احساس يتيمى كنند شما به نفرين ملائكه الله گرفتار خواهيد شد و اگر شهيد شدم اقوام و خويشان اگر بدى از من ديده‌اند و خلافى از من سر زده مرا حلال نمايند و شما هم مرا انشاء الله حلال مى‌كنيد. حاج اسماعيل ابراهيمى اگر حیات داشت بر كار من نظارت كنند.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

تاريخ   ۲۲/۱/۶۳

امضاء نفيسى

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme