وصيتنامه  شهيد‌ هادی شریفی

متن وصيتنامه  بسیجی شهيد‌ هادی شریفی

 

انا لله وانا الیه راجعون

ان ا…اشتری من المومنین بانفسم واموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل ا… فیقتلون ویقتلون وعداً علیه حقاً فی التوریه والانجیل والقرآن ومن اوفی بعهده من ا… فاستبشروا ببیعکم الذی بایعتم به ذلک هو الفوزالعظیم.«آیه ۱۱۱ سوره توبه»

بدرستیکه خدا میخرد از بندگان جانهایشان و مالهایشان را به بهای بهشت و آنها را که در راه خدا جهاد می کنند که دشمنان دین را به قتل رسانند و یا خود کشته شوند. این وعده قطعی است بر خدا. وعهدی است که در تورات وانجیل و قرآن یاد فرموده و از خدا با وفاتر به عهد کیست؟ ای اهل ایمان شما به خود در این معامله بشارت دهید که این معاهده با خدا بحقیقت سعادت و پیروزی بزرگی است.

سلام و درود بر دوازدهمین اختر تابناک ولایت وامامت و چهاردهمین گوهر عصمت و طهارت و با سلام و درود برنائب و نماینده بر حقش امام خمینی که با هر پیامش جنبش و حرکت به رزمندگان و امید به دل مستضعفان جهان می بخشد،وبا هر کلمه گفتارش پشت مستکبران را می لرزاند و مشت محکمی به دهانهاشان می کوبد.

پدر و مادر و همسنگرانم اگر لیاقت شهادت را داشتم و شهید شدم، هیچ ناراحت نباشید. زیرا شهید زنده است و در پیش خدا مرزوق.

مادر جان می دانم داغ فرزند برای مادر خیلی مشکل است. ولی من از شما انتظار دارم که مانند بانوی بزرگ اسلام یعنی حضرت زینب (س) در برابر مشکلات و داغ فرزند مقاومت نموده و سکوت را تا حد امکان مراعات کرده تا دشمنان اسلام ومنافقین بدانند که در هر زمانی مادران شیرزن چون شما هستند و از زینب(س) پیروی می کنند. و فرزندان خود را با افتخار هدیه اسلام میـکنند و شما ای عزیزانی که در تشییع جنازه من شرکت می کنید، از غیبت و تهمت و افترا دوری کنید و همه در یک صف آهنین برای خدا پیکار کنید و حالت جاذبه داشته باشید. تا بتوانید گمراهان را به راه راست هدایت کنید. این گفته امام بزرگوارمان را که فرموده وحدت کلمه داشته باشید در عمل پیاده کرده و همه به ریسمان الهی چنگ بزنید.

پدرم کوه باش و مانند کوه استقامت کن. لحظه ای از نام و یاد خدا غافل نباش. در راه خدا بکوش که هر چه بکوشی، باز هم کم است. خواهرانم نام زینب برده شد. از تو می خواهم مانند زینب استقامت کنی و گریه نکنی زیرا حضرت زینب نگریست. بلکه پیام امام حسین را به همگان اعلام کرد و کاخ ستمگران را در هم پیچید .

مادرم شهادت افتخارم است پس چرا باید ناراحت بشوی. فرزند در دست شما امانت است وقتی که صاحب امانت دنبال امانتش آید، شما نمی توانید آن را نگهدارید. زیرا آن مال شما نیست .

بعد از شهادتم ناراحت نباشید، زیرا نباید آیه فوق را که خدا خریدار جانهای ماست. ما می فروشیم جانمان را به بهای بسیار گزاف پس چرا ناراحت باشیم. چون طرف معامله خداست وچه معامله گری مطمئن تر از خدا،خدا همانطور که در آیه های قرآن آمده خدا حرفش خلف ندارد .

پدر ومادرم خیلی مواظب باشید. زیرا خدا بندگانش را امتحان می کند. پس صبر را پیشه خود سازید. زیرا خدا با صابران است و همچنین صابران هستند که فردا بدون سوال و جواب وارد بهشت می شوند و از آنها می پرسند شما کیانید؟ گویند: ما صابرانیم. هر چه در دنیا بر ما مصیبت وارد می شد، ناراحت نمی شدیم وآن را حواله خدا می کردیم. حرفی که برای تمام خواهران وبرادران دارم این است که هیچ وقت برای مال دنیا ومادیات اگر از دست دادند و یا به دست آوردند، خوشحال وناراحت نشوید. و بلکه برای دین عزیزمان اسلام متاثر شوید. که ابرقدرتها سعی در از بین بردن آن دارند ودو دستی آن را بچسبید وآنرا رها نکنید، امام را رها نکنید. که اگر خدای نخواسته طوری شد، دیگر اسلامی وجود نخواهد داشت و دیگر نخواهید توانست آن را به دست آورید در پایان چند وصیتی دارم :

۱-اولاً اگر امکان دارد ترتیبی بدهند که یک سال نماز ویک ماه روزه برایم بگیرند.

۲-از کلیه خواهران وبرادران کاخکی از طرف من عذرخواهی نمایید که اگر بدی از من دیدند به بزرگی خودشان خواهند بخشید .

۳- مقدار صد تومان قرض دارم انشاءا… خواهید داد.

۴-از مردم غیور وعزیز کاخک عاجزانه خواهانم که بیشتر در مجالس مختلف از قبیل دعاها،مجالس به مناسبتهای مختلف شرکت کنند .                                 والسلام

هادی شریفی

خدایا، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار               از عمر ما بکاه وبر عمر رهبر افزای

 

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme