وصیتنامه شهید‌ مهدی ربیعی

متن وصیتنامه شهید‌ مهدی ربیعی

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الذين‌آمنوا و هاجروا و جاهدوا في‌ سبيل‌الله‌ باموالهم‌ وانفسهم‌ اعظم‌ درجه‌ عندالله‌ اولئك‌ هم‌ الفائزون‌

آنانكه‌ ايمان‌آورده‌اند و هجرت‌ و جهاد نمودند، با مال‌ و جان‌ خود در راه‌ خدا، در نزد خدا مقامي‌ بزرگ‌ دارند وآنان‌ رستگارانند.

با درود و سلام‌ به‌ پيشگاه‌ مقدس‌امام‌ زمان‌ (عج‌) و نائب‌ بر حقش‌ امام‌ امت‌ رهبركبير انقلاب‌ اسلامي‌ و با سلام‌ و درود بر شهداي‌ اسلام‌ از صدراسلام‌ تا كنون‌ و به‌ ويژه‌ شهداي‌ گرانقدر جنگ‌ تحميلي‌ و با سلام‌ به‌ امت‌ حزب‌الله‌ و هميشه‌ در صحنه‌.

اينجانب‌ مهدي‌ ربيعي‌ بر حسب‌ وظيفه‌ شرعي‌ و الهي‌ خود و با آگاهي‌ كامل‌ از اينكه‌ اين‌ راه،‌ راه‌ خدا و انبياء و اولياء خداست‌ و بنا به‌ فرمان‌ امام‌ امت‌ درجنگ‌ بين‌ اسلام‌ و كفر شركت‌ نموده‌ و از خداوند متعال‌ پيروزي‌ اسلام‌ و افتخار شهادت‌ در راهش‌ را خواستارم‌. همان‌ راهي‌ كه‌ امام‌ حسين‌ (ع‌) سرور شهيدان‌انتخاب نموده و به ما آموخت .

پروردگارا :به رهبر انقلاب طول عمر عطا کن تا امت به پا خواسته اسلام را رهبری نموده و به یاری تو وامت اسلامی ، انقلاب اسلامی را تمامی جهانیان صادر نمایند. خدایا دولتمردان ایران را که هدفی جز تو ندارند. یارو یاور باش وآنان را ازخطرمنافقان دور نگه دار و به امت حزب الله صبرواستقامت عنایت فرما تا بتوانند مشکلات را تحمل نموده و اسلام را یارو یاور باشند. اگردر زندگی ام خدمتی به اسلام نکردم شاید مرگ من باعث خدمت به اسلام شودانشاءالله. پدر و مادر مهربانم درطول زندگی برای شما فرزند شایسته ای نبودم و شما را رنج داده ام از شما میخواهم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید .اگر شهادت نصیب من شدکه بهترین راه رسیدن است به الله برای من ناراحت نشوید، که دشمنان اسلام و منافقان خوشحال می شوند. و برادران وخواهرانم شما نیز حسین گونه و زینب وار راه مرا ادامه دهید و در مقابل مشکلات و رنجها صبور و شکیبا باشید که(ان الله مع الصابرین) خداوند با صبركنندگان‌ است‌ و پدرو مادرم‌ نمازها و روزه‌هاي‌ قرض‌ مرا اداكنيد و هيچ‌ ناراحت‌ نباشيد، كه‌ دنيا دار فاني‌ است‌ و بايد براي‌ آخرت‌ فكري‌ بكنيم‌ و دنيا هيچ‌ ارزشي‌ ندارد و بارديگر از همه‌ دوستان‌ و رفقا و خانواده‌ام‌ و امت‌ حزب‌ الله‌ ميخواهم‌ كه ‌مرا ببخشند و براي‌ اين‌ حقیر‌ طلب‌ مغفرت‌ و آمرزش‌ نمايند كه‌ شاید مورد لطف‌ الهي‌ قرارگيرم‌ و در پايان‌ از امت‌ حزب‌الله‌ عاجزانه‌ تقاضا مينمايم‌ در مراسم‌ پرشكوه‌ دعاهای‌ كميل‌، ندبه‌ وت وسل و همچنين‌ نمازهاي‌ جمعه‌ و جماعات‌ فعالانه‌ شركت‌ نموده‌ و برای پيروزي‌ رزمندگان‌ و نابودي‌ دشمنان‌ اسلام‌ و طول‌ عمر براي‌ رهبرانقلاب‌ ‌دعا نموده‌ و راه‌ شهداي‌ اسلام‌ را ادامه‌ دهيد در پايان‌ مرا درهركجا كه‌ پدرم‌ صلاح‌ دانستد دركنار شهداي‌ ديسفان‌ دفن‌ نمايند.

از همگي‌ شما التماس‌ دعا دارم‌ والسلام‌ عليكم‌ و رحمه‌ الله‌ و بركاته‌

خدايا خدايا تا انقلاب‌ مهدي‌ خميني‌ را نگهدار

مورخه‌ ۲۵/۴/۶۳ – مهدي‌ ربيعي‌

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme