وصيتنامه  شهيد‌ حسین ابراهیمی  

متن وصيتنامه  شهيد‌حسین ابراهیمی  

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل لله امواتأ بل احیاءعند ربهم یرزقون

(و گمان مبرید کسانیکه در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه آنان زندگانند و نزد خدایشان روزی می خورند)

با سلام و درود بی کران به رهبر کبیر انقلاب اسلامی اسوه و الگوی همه انسانها بعد از پیامبران و امامان که به ما درس آزادگی آموخت. سلام بر امت شهید پرور و نمونه که با حضور خود همیشه در صحنه ها اسلام و امام را یاری می کنند. و اسلام که امروز در دو جبهه می جنگند که با عنایت خداوند در هر دو جبهه پیروز بوده و هستند یکی جبهه داخلی متشکل از منافقین لیبرالها کمونیست ها و ملی گراها و جبهه دوم جبهه نبرد با نیروهای خارجی که یکی صدام عفلقی (۱)کافر است که به وسیله اربابش آمریکا به حریم کشور ما تجاوز کرد.

شهادت این واژه بزرگ که هیچ چیز را نمی توان با آن مقایسه کرد که ( الشهادة افضل الموت) شهادت بالاترین مردنهاست.

پیام من به شما امت شهید پرور و قهرمان این است که در همه لحظه ها ی زندگی خود قرآن  و دستورات اسلام و زندگانی ائمه اطهار و شهداء را الگو و سرمشق زندگی خود قرار دهید یک لحظه رهبر کبیر انقلاب را تنها نگذارید سخنی با پدر و مادر عزیزم دارم .پدر و مادر عزیزی که عمر عزیزتان و وقت عزیزتان را صرف بزرگ کردن یک یک ما کردید .شما اجری عظیم پیش خداوند دارید .پدر جان شما مانند همه کارگران از صبح تا آخر شب زحمت کشیدید و این را می دانید که امام صادق (ع)می فرماید کسی که برای آرامش خانواده اش تلاش می کند مانند مجاهدی است که در راه خدا جهاد می کند .پدر جان عشق و علاقه ای نسبت به اسلام و قرآن و ائمه اطهار داشتی .پدر عزیز من از شما خواهش می کنم اگر در این دوران زندگی شما را آزار و اذیت کردم مرا ببخشید و در حقم دعا کنید اگر به فیض شهادت نائل شدم از شما می خواهم  خود را اذیت نکنی و اصلأبرای من گریه نکنی چون شهید گریه نمی خواهد ،شهید پیرو می خواهد و پدر جان اگر شهادت نصیبم شد مرا در بهشت رضا پهلوی شهید غلامرضا مردانی دفن کنید و روزی که شهید شدم نقل بپاشید و تو ای مادر عزیز شما هم رنج وسختی زیادی متحمل شدی اما عیبی ندارد زیرا همه اش برای اسلام بود و مادر جان اگر شما را در دوران زندگی اذیت کردم باید مرا ببخشید خدمت برادران سلام عرض می کنم و توصیه می کنم که تا آخرین لحظه عمرتان از امام خمینی و روحانیت خط امام جدا نشوید و همیشه خاری باشید در چشم دشمنان اسلام الحمدلله هستید و این را می دانم که اسلحه مرا زمین نخواهید گذاشت و خواهر عزیزم شما هم رسالتی زینب وار دارید که همان رساندن پیام شهیدان زنده است و با شما در همین جا خداحافظی می کنم و شما را به خدای بزرگ می سپارم .

(خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار )به امید آزادی قدس

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حسین ابراهیمی

1- توضیح لقب عفلقی گاهی اوقات صدام را با صفت عفلقی همراه می آورند . به نظر می رسد اشاره ای باشد به میشل عَفلَق سوری که اولین بار حزب بعث عربی را پایه گذاری کرد . و منظور از صدام عفلقی همان صدام بعثی است که از عناصر فعال درحزب بعث عراق بود . میشل عفلق در اواخر عمر به عراق آمد و مورد توجه صدام بود و در سال ۱۹۸۹در عراق در گذشت و دولت عراق برایش مراسم با شکوهی بر پا کرد .

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme