وصیتنامه دانش آموز شهيد‌ اسماعیل غلامی

متن وصیت نامه دانش آموز شهيد‌ اسماعیل غلامی

الذین آمنوا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون.

کسانی که به پروردرگارشان ایمان آوردند و برای برقراری دین خدا از دیارشان هجرت می کنند و برای بقا و پایداری قرآن با جان و مالشان در راه خدا جهاد می کنند ، بزرگترین درجه و مقام را در نزد خداوند کریم دارند و به راستی رستگاران دو عالمند .

به نام الله پاسدارحرمت خون شهیدان و با اسلام به یگانه منجی عالم و نایب برحقش آیت الله الموسوی الخمینی.

ای عزیزان من در زندگیم دو راه را به وضوح دریافتم ، یکی راه ابوجهل ها ، ابوسفیان ها و یزیدیان که همچون حیوانات درنده حق مردم را ضایع کرده و می کنند و سرانجامشان نیز فنا، نابودی ،ذلت وخواری در دنیا و آخرت است و دیگر،طریق آشکار سالار شهیدان . این راهیست که مردم ایران آن را به خوبی در یافته اند. مسلمأاین راه کشته شدن ،اسیر شدن ، مجروح شدن و مفقود شدن دارد و همه این اعمال هیچ ارزشی ندارد مگر اینکه به خاطر رضای خدا باشد.

من متأثرهستم از این که انسان فقط یک دفعه می تواند این قطره خون ناقابلش را برای خدا و برای رضای او فدا کند. ای عزیزان ،انسان یک دفعه باید از این دنیا برود ،پس چه بهتر است که در راه معبودش و به وسیله خمپاره ها و موشک های شیاطین تکه تکه شود. همانطور که بدن حسین (ع) وعلی اکبر و حضرت عباس (ع)در روز عاشورا قطعه قطعه شد. شما پدر و مادر گرامیم زحمت های زیادی را برای من کشیده اید،با مشکلات زندگی مرا بزرگ نموده اید ومن نتوانسته ام آنطور که باید و شاید برای شما فرزند خوبی باشم .

ای پدر و مادر گرامی وعزیز، چنانچه لایق شهادت باشم و شایسته آن باشم که برای رضای پروردگار این جان ناقابل را نثار کنم ،گرچه مهرو محبت مادری موجب ناراحتی شما می شود ولی در مزار من گریه نکنید ، زیرا دشمن از این گونه اعمال بسیار خوشحال می شود .کاری کنید که  نه تنها منافقین کوردل خوشحال نشوند بلکه خاری باشید در چشم این خائنین به اسلام . لذا لازم نیست گریه کنید . دیگر اینکه پدر و مادروکلیه همکلاسیان ،معلمان ومربیان گرامی ، اگر از من ناراحت هستید به بزرگی خودتان ببخشید.

و اما پیام من به کلیه مسلمانان این است که ای عزیزان این زمان که کلیه استعمارگران و یزیدیان زمان در مقابل اسلام ایستاده اندو مردم مسلمان در سراسر جهان با موشکها هواپیماهاو بمبهای خوشه ای و غیره و غیره را قتل عام می کنند. از شمامسلمانان وهمشهریان میخواهم که از فرامین ولی فقیه خود اطاعت کنید و با حضور در صحنه مبارزه فرصت ندهید که تجدید قوا کنندو دوباره بر مسلمین بتازند.

وبفرموده  پیامبر اکرم:( اوصیکم بتقوی الله و نظم امرکم)

اسماعیل غلامی اعزامی از گناباد

مورخه۱/۱/۱۳۶۷

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme