وصيتنامه شهيد‌ احمد عباس نژاد

متن وصيتنامه شهيد‌ احمد عباس نژاد

( و لا تحسبن الذين قتلوا فى سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون )

با حمد و ثنا به پيشگاه حق تعالى و درود و سلام بر يگانه منجى عالم بشريت ولى عصر امام زمان (عج) و درود و سلام بر نايب بر حقش امام خمينى و سلام بر تمامى شهداى اسلام و سلام بر امت شهيد پرور ايران.

خدايا : به من ايمانى عطا فرما كه هميشه حضور تو را در قلبم احساس كنم.

خدايا : مرا بر نفسم وامگذار و حب دنيا را از دلهايمان در بياور و مرا از گناهانى كه كردم پاك كن.

اين يكى از وظايف هر مسلمان است كه با تجاوز به اسلام و ناموس و وطن در مقابل هر تجاوزگرى ايستاده و تا آخرين نيرو آنان را نابود و از كشورمان اخراج‌كنيم و اكنون زمانى فرا رسيده كه با يورش به متجاوزين عراقى كه از هيچگونه عمل غير اسلامى و غير انسانى مضايقه نمى‌كنند نشان دهيم كه قدرت دين خدا تا چه حد مى‌باشد، خداوند بر ما منت نهاده است كه در جبهه حق مى‌جنگيم و اين خود شكر بى نهايت مى‌خواهد كه ما بندگان هرگز قادر نيستيم كه شكر آن را به جا آوريم اميد به اين كه تمام ما بندگان خدا وند در پى آن باشيم كه اسلام را شناخته و بدان عمل كنيم كه در اين صورت رضايت او را فراهم كرده‌ايم و حال كه ما آمده‌ايم تا در راه خدا جهاد كنيم سلاح شهادت خود را به همراه داريم و تا زمانى كه اين سلاح در اختيار ماست پيروزى و فتح ما بدون شك حتمى خواهد بود.

از شما ملت شهيد پرور مى‌خواهم كه گوش به فرمان امام خمينى و پشتيبان روحانيت مبارز بوده و گوش به شايعه دشمنان اسلام ندهيد چنانكه امام امت گفتند : هيچ ابر قدرتى نمى‌تواند به اين انقلاب شكستى بدهد مگر آن كه ملت وحدت كلمه را حفظ نكند و پشتيبان روحانيت نباشد آن وقت اين انقلاب شكست مى‌خورد. از شما مى‌خواهم كه در صفهاى نماز جمعه حاضر بوده و مشت محكمى بر دهان ابرقدرتها و دشمنان داخلى و خارجى بزنيد.

پدر و مادرم، اميدوارم كه مرا ببخشيد چون  من براى شما چنان كه بايد و شايد فرزند خوبى نبودم. پدر و مادرم، اگر از من ناراحتى داريد ببخشيد و اميدوارم كه حلالم كنيد من فقط براى رضاى خدا و براى اين كه نداى امام را لبيك بگويم و براى دفاع از اسلام به جبهه آمدم و تا موقعى كه دشمن در خاك ما باشد ننگ است كه ما در خانه بنشينيم و نمى‌توانيم جبهه را ترك كنيم اگر من لياقت داشتم و شهيد شدم از شما مى‌خواهم كه شانزده روز روزه برايم بگيريد.

والسلام  احمد عباس نژاد

منبع :

کتاب وصیت یاران

وصیت نامه و توصیه نامه شهیدان شهرستان گناباد

گردآوری:

پژوهش و ارتباطات فرهنگی

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گناباد

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme