نامه ای از شهید محمدرضا ابراهیمی خطاب به خانواده

به نام خداوند بخشنده مهربان

خدمت پدر و مادر و همسرم سلام

پس از سلام امید است حالتان خوب باشد اگر جویای حال ما باشید بحمدالله خوب  و سرحال وبه دعا گویی شما مشغولیم و هیچگونه کدورتی نداریم من با محمود آقای خالو و محمد آقای خاله و حاج محمد آقای سالاری و اکبرآقای طالبی در یک واحد خدمت مینماییم وپس از دیدارها و گردشهای زیادی در شهرها و ملاقات با آقای خامنه ای در نماز جمعه و پادگان تهران و دیدن جوادآقا و حمیدآقا روز جمعه در تهران به تیپ ویژه شهدا با قطار آمدیم ودر خدمت حاج آقای میری از شهرهای مراغه و مهاباد عبور نمودیم و فعلا در محل اسقرار تیپ در کردستان مستقر می باشیم و برادران گنابادی از جمله آقای آذرمهری وآهنگری وکاخکی ونوری وصلاحی و…..دراینجا میباشند وجای جوانهای دیگر گنابادی در اینجا خالی است.

سمیه خانم ولیلا خانم را از طرف من دیده بوسی نمایید.بتول خانم ،زری خانم ،عصمت خانم،معصومه خانم ،مهلقا خانم ،فاطمه خانم وحسین آقاوجوادآقاوآقا مرتضی وآقایان رحمانیان و اسماعیلیان و خواجه ای و خزائیان را همگی سلام فراوان میرسانم.خواهرزاده ها وبرادرزاده های عزیزراتماما سلام دارم. ناصرآقا و ملوک خانم و خانواده را سلام فراوان دارم. خاله ها وخالوها وعموها وعمه ها وخانواده های محترم را سلام فراوان برسانید.والده احمدآقا را سلام زیاد دارم. کلیه اقوام و دوستان را که احوالپرس ما بودند سلام برسانید.

هوای اینجا نسبتا سرد است و برف و بارندگی خوب است.انشاءالله اگر خانم آقا مرتضی به گناباد آمدند درجلو راهشان یک گوسفند بکشید ولااقل نصف گوشت آن رابه انصارالحجه بدهید که مبارک باشد .

انشاءالله نماز اول وقت را با جماعت در هنگام صبح و ظهر و شب  فراموش نخواهید کرد.التماس دعا خصوصا در فاصله بین اذان صبح تا طلوع آفتاب راازشما دارم.آقایان نمازی و خانواده هایشان را تماما سلام دارم. حاج آقای سرشار را نیز سلام برسانید. آدرس نقده-صندوق ۲۷/۱۶۳

خدایا خدایا تاانقلاب مهدی خمینی رانگهدار

محمدرضا ابراهیمی

ربنا افرغ علینا صبرا و ثبت اقدامنا وانصرنا علی القوم الکافرین

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme